Produktová strategie jako nástroj konkurenceschopnosti podniku – Bc. Jaroslav Chyba
Bc. Jaroslav Chyba
Diplomová práce
Produktová strategie jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Product strategy - an instrument to strengthen the competitive advantage of the company
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na produktovou strategii americké společnosti Zimmer, která se zabývá vývojem, výrobou a následným prodejem kloubních endoprotéz. Hlavním cílem mé práce bylo analyzovat produktovou strategii firmy Zimmer na trhu v České republice a dále posoudit její vliv na konkurenceschopnost na trhu. V teoretické části jsem se zabýval poznatky vztahujícími se k marketingu obchodních …víceAbstract:
In my thesis I focused on the product strategy of the american company Zimmer. This company is developing, producing and marketing the joint endoprosthesis. The main focus was to investigate the current product strategy of Zimmer in the Czech republic. The thesis also analyses the effectiveness of Zimmer strategy in this market. The theoretical section of this thesis analyses the marketing practices …víceKlíčová slova
Strategie strategické plánování produkt produktová strategie zákazník trh konkurence produktové řady produktové portfolio image značka SWOT analýza endoprotéza Strategy strategic planning product product strategy customer market competition product lines product portfolio brand SWOT analysis endoprosthesis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b23ag/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Hana Kupková, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategické plánování a jeho význam pro MSP
Ivana Papíková -
Proces plánování investičních a vývojových nákladů ve ŠKODA AUTO a.s. pro potřeby strategického řízení
Andrea Procházková -
Strategické plánování
Michal Jiřík -
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
Jitka Koubová -
Strategie rozvoje podniku
Karolína Mullie -
Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY
Lenka Kafková -
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
Zuzana Bubnová -
Vytvoření návrhu procesu inovace produktového portfolia a strategie uvedení nových produktů na trh ve vybraném podniku
Martin Doležal