Bc. Jaroslav Chyba

Diplomová práce

Produktová strategie jako nástroj konkurenceschopnosti podniku

Product strategy - an instrument to strengthen the competitive advantage of the company
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na produktovou strategii americké společnosti Zimmer, která se zabývá vývojem, výrobou a následným prodejem kloubních endoprotéz. Hlavním cílem mé práce bylo analyzovat produktovou strategii firmy Zimmer na trhu v České republice a dále posoudit její vliv na konkurenceschopnost na trhu. V teoretické části jsem se zabýval poznatky vztahujícími se k marketingu obchodních …více
Abstract:
In my thesis I focused on the product strategy of the american company Zimmer. This company is developing, producing and marketing the joint endoprosthesis. The main focus was to investigate the current product strategy of Zimmer in the Czech republic. The thesis also analyses the effectiveness of Zimmer strategy in this market. The theoretical section of this thesis analyses the marketing practices …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Hana Kupková, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní