Vstup slovenských firiem na ruský trh – Ing. Gabriela VOLENÍKOVÁ
Ing. Gabriela VOLENÍKOVÁ
Doctoral thesis
Vstup slovenských firiem na ruský trh
The Entrance of Slovak Companies to the Russian Market
Abstract:
Ako už aj názov témy napovedá, dizertačná práca je venovaná jednej z krajín čoraz viac sa profilujúcej skupiny BRIC, energetickej superveľmoci a najväčšej krajine na svete - Ruskej federácii z pohľadu medzinárodného obchodu. Autorka vo svojej práci popisuje charakteristiky tejto krajiny ako atraktívne ekonomické lákadlá pre slovenské spoločnosti, ktoré využívajú alebo majú záujem využiť tržný a ekonomický …moreAbstract:
As the title of this thesis already suggests, this work is devoted to one of the country is increasingly profiling BRIC group, an energy superpower and the greatest country in the world, the Russian Federation in terms of international trade. The author will try to introduce the characteristics of this country as attractive economic inducements for Slovak companies wishing to make use of market and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Accessible from:: 30. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 8. 7. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOLENÍKOVÁ, Gabriela. \textit{Vstup slovenských firiem na ruský trh}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/7s3nlo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOLENÍKOVÁ, Gabriela. Vstup slovenských firiem na ruský trh. Zlín, 2013. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
Simona Ladislavová -
Le Marketing international,l´étude de marché français pour l´entreprise VUNO HREUS s.r.o.
Anna RUMANČÍKOVÁ -
Koncepcia medzinárodného marketingu, priklady uplatnenia v podniku
Lenka Sojková -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Katarína Kiktová -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Peter Kalman -
Vstup firmy sieťového marketingu na zahraničný trh
Peter Hakun -
Vstup podniku na zahraniční trh
Martin Mráz -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová