Životní spokojenost a štěstí ve vybraných evropských zemích - komparativní analýza – Bc. Yuliya Kurochkina
Bc. Yuliya Kurochkina
Bakalářská práce
Životní spokojenost a štěstí ve vybraných evropských zemích - komparativní analýza
Life satisfaction and happiness in selected European countries - a comparative analysis
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou životní spokojenosti a štěstí v zemích Evropy. Teoretická část je věnovaná definici pojmu štěstí ze sociologického, psychologického a filozofického pohledu, charakteristice různých metod měření míry štěstí a popisu hlavních faktorů kvality života. Praktická část je věnovaná analýze kvality života ve vybraných evropských zemích a srovnání výsledků provedených výzkumů …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of life satisfaction and happiness in European countries. The theoretical part is devoted to the definition of happiness from a sociological, psychological and philosophical point of view, the characteristics of different methods of measuring the degree of happiness and the description of the main factors that create the quality of life. The practical part is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/upk4k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Jana Stibůrková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí?
Monika Dufková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Lenka Martincová -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Alena Hojdová -
Ekonomie štěstí – vliv vybraných faktorů na pocit štěstí u podnikatelů a zaměstnanců
Štěpánka Petrů -
Štěstí na prodej - význam působení marketingových komunikací na představy o štěstí
Martin Práger