Bohuslav Hubert

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraných firem s využitím významných osobností z oblasti sportu

Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo vyhodnotit, do jaké míry sportovní celebrity účinkující v reklamních kampaních ovlivňují nákupní chování spotřebitele. Ke sběru dat bylo na základě analýzy předchozích studií zvoleno anonymní internetové dotazníkové šetření. Prostřednictvím dotazování byly sesbírány odpovědi od 159 respondentů. Data získána z těchto odpovědí byla vyhodnocena za pomocí relativních a …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to evaluate the extend of influence of sport celebrities appearing in advertising campaigns on consumer buying behaviour. An anonymous web-based questionnaire survey was chosen to collect data based on an analysis of previous studies. Responses from 159 respondents were collected through questionnaire. The data obtained from these responses were evaluated using relative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
  • Vedoucí: Ing. Michal Ruschak, MBA
  • Oponent: MgA. Klára Havlínová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích