Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce – Bc. Kateřina Fantová
Bc. Kateřina Fantová
Master's thesis
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Applying progressive forms of marketing communication as a source of increasing brand awareness
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat uplatnění progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit její vnímání ze strany českých spotřebitelů. Na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu budou navržena doporučení pro efektivnější uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o vybrané …moreAbstract:
The aim of the thesis is to analyse the application of progressive forms of marketing communication for the promotion of a selected brand and to determine its perception by Czech consumers through a marketing survey. Based on the results of the analysis and the marketing survey, recommendations for more effective application of progressive forms of marketing communication as a source of increasing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/d43kt/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FANTOVÁ, Kateřina. \textit{Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/7skebw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti
Adéla Rafajová