Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce – Bc. Kateřina Fantová
Bc. Kateřina Fantová
Diplomová práce
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Applying progressive forms of marketing communication as a source of increasing brand awareness
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat uplatnění progresivních forem marketingové komunikace pro propagaci vybrané značky a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit její vnímání ze strany českých spotřebitelů. Na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu budou navržena doporučení pro efektivnější uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o vybrané …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyse the application of progressive forms of marketing communication for the promotion of a selected brand and to determine its perception by Czech consumers through a marketing survey. Based on the results of the analysis and the marketing survey, recommendations for more effective application of progressive forms of marketing communication as a source of increasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/d43kt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti
Adéla Rafajová