Bc. Tomáš Brýdl

Master's thesis

Marketingová komunikace strukturálních fondů EU

Marketing Communication of European Union Structural Funds
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou marketingové komunikace strukturálních fondů EU v ČR, v plánovacím období 2007-2013, přičemž se zaměřuje na Operační program Podnikání a inovace. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky teorie marketingové komunikace, které jsou následně v praktické části využity k provedení analýzy marketingové komunikace strukturálních fondů EU a Operačního programu Podnikání …viac
Abstract:
This study deals with marketing communication of structural funds of EU in Czech Republic in planning period 2007-2013, with main focus to Operational Programme Enterprise and Innovation. Theoretical section summarizes basic knowledge of marketing theory which is then used in the practical part to analyze marketing communication of structural funds and Operational Programme Enterprise and Innovation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedúci: PhDr. Ladislav Lašek
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní