Marketingová komunikace strukturálních fondů EU – Bc. Tomáš Brýdl
Bc. Tomáš Brýdl
Master's thesis
Marketingová komunikace strukturálních fondů EU
Marketing Communication of European Union Structural Funds
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou marketingové komunikace strukturálních fondů EU v ČR, v plánovacím období 2007-2013, přičemž se zaměřuje na Operační program Podnikání a inovace. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky teorie marketingové komunikace, které jsou následně v praktické části využity k provedení analýzy marketingové komunikace strukturálních fondů EU a Operačního programu Podnikání …viacAbstract:
This study deals with marketing communication of structural funds of EU in Czech Republic in planning period 2007-2013, with main focus to Operational Programme Enterprise and Innovation. Theoretical section summarizes basic knowledge of marketing theory which is then used in the practical part to analyze marketing communication of structural funds and Operational Programme Enterprise and Innovation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g23ut/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Ladislav Lašek
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení dopadů Operačního programu Podnikání a inovace a Operačního programu Průmysl a podnikání ve Středočeském kraji
Jakub Hudec -
Nejčastější chyby žadatelů o dotace z Operačního programu Podnikání a inovace
Kateřina Šimková -
Možnost využití prostředků z fondu EU v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro podporu a zvýšení konkurenceschopnosti malého a středního podnikání - projekt firmy Rubez spol.s r.o. k získání prostředků z OPPI na rozšíření a inovaci výrobních technologií
Radomíra KRAVČENKOVÁ -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
Analýza a porovnání přínosů OP Podnikání a inovace 2007 - 2013 a OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost 2014 - 2020
Veronika Bullová -
Zhodnocení dopadů Operačního programu Podnikání a inovace a Operačního programu Průmysl a podnikání ve Středočeském kraji
Jakub Hudec -
Zpracování studie proveditelnosti a žádosti o dotaci
Petr Štěpánek -
Dotace ze strukturálního fondu EU jako alternativní zdroj financování malé a střední firmy (případ Operační program podnikání a inovace)
Jana Prachařová