Marketingová komunikace pronájmu lodí v zahraničí – Bc. Ondřej Kacbal
Bc. Ondřej Kacbal
Bakalářská práce
Marketingová komunikace pronájmu lodí v zahraničí
Marketing Communication of Boat Hire Abroad
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací pronájmu říčních lodí v zahraničí. V teoretické části jsou definovány pojmy: marketing, marketingový mix, marketingová strategie, marketingová analýza SWOT. Dále je popsán trh cestovního ruchu. Praktická část je věnována marketingové komunikaci cestovní agentury Crystal Cruise Travel s.r.o. V úvodu byla agentura charakterizována, byla popsána situační …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the issue of marketing communication of boat hire abroad. Theoretical part is dedicated to definition of marketing, marketing mix, marketing strategy, SWOT analysis. The aspects of tourism are described. The practical part describes marketing communication of Crystal Cruise Travel s.r.o. The SWOT analysis is used and marketing communication is analysed. New approaches …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t7855/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2013
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt účinné online marketingové komunikace
Tomáš Fiala -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Martin Jasiak -
Význam marketingové komunikace pro prosperitu podniku
Šárka Holubová -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta