Aplikace globálního konceptu category managementu vybrané firmy na českém trhu – Eva Küblbeková
Eva Küblbeková
Master's thesis
Aplikace globálního konceptu category managementu vybrané firmy na českém trhu
Application of the Global Concept of Category Management in Selected Company on the Czech Market
Abstract:
Cílem diplomové práce je aplikace konceptu category managementu na kategorii ovoce a zelenina ve společnosti Ahold Czech Republic. V teoretické části práce jsou popsány základní východiska category managementu a kroky procesu category managementu. V praktické části je provedena analýza spotřebitelského chování v rámci kategorie ovoce a zelenina, navržena segmentace zákazníků kategorie a provedeno hodnocení …moreAbstract:
The aim of this thesis is the application of the concept of category management for the category fruit and vegetables in Ahold Czech Republic. The theoretical part of the thesis describes the basic principles of category management and the steps of the category management process. Practical part of the thesis includes analysis of consumer behaviour and design of customer segmentation within the fruit …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72595
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Slavomíra Havlínová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72595
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Communication education strategy to reduce food waste at the consumer level with a focus on fruit and vegetables
Anna Bambasová -
Thai underutilized fruit and vegetable species as a potential sources of antioxidants, minerals and vitamins: a literature review
Kateřina Berková -
Časoprostorová analýza produkce a vývozu ovoce a zeleniny v Andalusii
Kamila VENOSOVÁ -
Analýza spotřebitelského chování zákazníků freshbedynky.cz
Mária Dočkalová -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj