Ing. Michaela Dudoňová
Bakalářská práce
Reklama a internet
Advertising and the Internet.
Anotace:
Reklama ve spojení s doposud nejvíce se rozšiřujícím a rozvíjejícím médiem světa a to internetem, bude jistě pro naši budoucnost tématem číslo jedna v oboru propagace. V současné době se trendy stále vyvíjejí a hledají se nová řešení a návrhy pro reklamu na internetu. V mé bakalářské práci se snažím najít nová zlepšení a doporučení pro reklamu ve spojení s tímto médiem. V první části je popsán vývoj …víceAbstract:
Abstract Promotion will be the theme number one in a branch of propagation in a connection with an internet, which will be the most widespread and advanced medium on the world. In these days the trends are still developing and new solutions are finding for the promotion on the internet. I would like to find new improvements and new recommendations for the promotion in my bachelor's work. I describe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b2cuv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
Pavel Skalský -
Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti.
Jakub KOULA -
Porovnání účinnosti reklamy v různých mediích
Petr Indra -
Ambient Media Influence on Customers and Their Efficiency
Marek Bartoš