Ing. Michaela Dudoňová
Bachelor's thesis
Reklama a internet
Advertising and the Internet.
Abstract:
Reklama ve spojení s doposud nejvíce se rozšiřujícím a rozvíjejícím médiem světa a to internetem, bude jistě pro naši budoucnost tématem číslo jedna v oboru propagace. V současné době se trendy stále vyvíjejí a hledají se nová řešení a návrhy pro reklamu na internetu. V mé bakalářské práci se snažím najít nová zlepšení a doporučení pro reklamu ve spojení s tímto médiem. V první části je popsán vývoj …moreAbstract:
Abstract Promotion will be the theme number one in a branch of propagation in a connection with an internet, which will be the most widespread and advanced medium on the world. In these days the trends are still developing and new solutions are finding for the promotion on the internet. I would like to find new improvements and new recommendations for the promotion in my bachelor's work. I describe …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b2cuv/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
Pavel Skalský -
Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti.
Jakub KOULA -
Porovnání účinnosti reklamy v různých mediích
Petr Indra -
Ambient Media Influence on Customers and Their Efficiency
Marek Bartoš