Využití bruslení na 2. stupni základní školy – Mgr. Stanislav Limberk
Mgr. Stanislav Limberk
Bakalářská práce
Využití bruslení na 2. stupni základní školy
Using ice-skating on the 2. degree of basic schools
Anotace:
LIMBERK, Stanislav: Využití bruslení na 2. stupni základní školy, bakalářská práce. Brno: MU FSpS, 2007. 36 s. Klíčová slova: bruslení, výzkum, dotazník Tato bakalářská práce pomocí dotazníku orientačně zjišťuje aktuální stav výuky bruslení na 2. stupni brněnských základních škol. Výsledky průzkum z roku 2007 porovnává s výsledky z roku 1998.Abstract:
LIMBERK, Stanislav: Using ice-skating on the 2. degree of basic schools. Bachelor dissertation. Brno: MU FSpS, 2007. 36 p. Keywords: ice-skating, investigation, questionnaire This Bachelor dissertation finding with questionnaire actual education of ice-skating on the 2. degree of basic schools. Findings of investigation of 2007 we compare with accomplishments from 1998.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jj00b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2007
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Nykodým, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Animátor pohybových aktivit
Práce na příbuzné téma
-
Podmínky a realizace výuky bruslení na vybraných základních školách na Chrudimsku.
Lukáš Budínský -
Základy bruslení s využitím na 1. stupni základní školy
Alena Pančochová -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová