Návrh SEO strategie pro digitální agenturu eVisions.cz – Marek Foršt
Marek Foršt
Diplomová práce
Návrh SEO strategie pro digitální agenturu eVisions.cz
SEO Strategy Proposal for the Digital Agency eVisions.cz
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout vhodnou komplexní SEO strategii pro web digitální agentury eVisions.cz. Teoretické poznatky jsou čerpány na základě rešerše odborných literárních zdrojů a aktuálních internetových zdrojů. Rovněž je teoretická část doplněna o poznatky získané z expertních rozhovorů. Úvodní část spočívá ve vysvětlení tématu SEO a vyhledávání obecně, zatímco druhá část teorie je zaměřena …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design a suitable comprehensive SEO strategy for the website of the digital agency eVisions.cz. The theoretical knowledge is based on a research of professional literature sources and up to date Internet resources. The theoretical part is also supplemented by the findings obtained from expert interviews. The introductory part consists of an explanation of the topic of SEO …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89986
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89986
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Cestování a internet
Petr Psota -
Automatické zodpovídání dotazů a internetové vyhledávače
Matěj Štěpánek -
Internet a jeho využití v domácnostech
Simona Machová -
Recovering of Company's Website
Michal Lang -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing
Tereza Kučerová