Ondřej Lamač
Bachelor's thesis
Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA
Principles of creating a PC game in Unreal Engine 5 EA
Abstract:
Má bakalářská práce se zabývá postupem tvorby PC hry od počátečního nápadu až po samotnou realizaci finálního projektu. Nejprve představím obecnou herní teorii a grafický vzhled her. Dále budu pokračovat definováním pravidel game designu. Následně se pozastavím nad využitím jednotlivých programů, k čemu se využívají nejčastěji, a hlavně proč se využívají. Na závěr teoretické části představím herní …moreAbstract:
In my bachelor thesis I will be describing the origin of PC game since its initial idea until its very own realisation in form of the final project. Firstly, I will go over basic game knowledge and graphic game design. Afterwards I will stop by the usage of each software, what are they being mostly used for and most importantly why they are being used in the industry. At the end of the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85762
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2022
- Supervisor: Jan Bubeníček
- Reader: Václav Dušek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85762
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
3D grafický engine pro počítačové hry
Martin Holas -
Modern means of creating 3D graphics applications
Nzube Victor Okoye -
Rozšiřitelný 3D grafický engine
Juraj Šefara -
Návrh a vývoj 3D hry pro desktop v enginu Unity – 3D Golf
Pavel Dvoriak -
Tvorba charakteru v programu 3ds Max s důrazem na pojednání jeho povrchu
Matej Oravec -
Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
Jan Pařízek -
Tvorba srsti a vlasů v 3ds Max
Andrej Borges -
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Jakub Bartišek