Ondřej Lamač

Bakalářská práce

Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA

Principles of creating a PC game in Unreal Engine 5 EA
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá postupem tvorby PC hry od počátečního nápadu až po samotnou realizaci finálního projektu. Nejprve představím obecnou herní teorii a grafický vzhled her. Dále budu pokračovat definováním pravidel game designu. Následně se pozastavím nad využitím jednotlivých programů, k čemu se využívají nejčastěji, a hlavně proč se využívají. Na závěr teoretické části představím herní …více
Abstract:
In my bachelor thesis I will be describing the origin of PC game since its initial idea until its very own realisation in form of the final project. Firstly, I will go over basic game knowledge and graphic game design. Afterwards I will stop by the usage of each software, what are they being mostly used for and most importantly why they are being used in the industry. At the end of the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Jan Bubeníček
  • Oponent: Václav Dušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85762

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi