Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA – Ondřej Lamač
Ondřej Lamač
Bakalářská práce
Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA
Principles of creating a PC game in Unreal Engine 5 EA
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá postupem tvorby PC hry od počátečního nápadu až po samotnou realizaci finálního projektu. Nejprve představím obecnou herní teorii a grafický vzhled her. Dále budu pokračovat definováním pravidel game designu. Následně se pozastavím nad využitím jednotlivých programů, k čemu se využívají nejčastěji, a hlavně proč se využívají. Na závěr teoretické části představím herní …víceAbstract:
In my bachelor thesis I will be describing the origin of PC game since its initial idea until its very own realisation in form of the final project. Firstly, I will go over basic game knowledge and graphic game design. Afterwards I will stop by the usage of each software, what are they being mostly used for and most importantly why they are being used in the industry. At the end of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85762
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Jan Bubeníček
- Oponent: Václav Dušek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85762
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
3D grafický engine pro počítačové hry
Martin Holas -
Modern means of creating 3D graphics applications
Nzube Victor Okoye -
Rozšiřitelný 3D grafický engine
Juraj Šefara -
Návrh a vývoj 3D hry pro desktop v enginu Unity – 3D Golf
Pavel Dvoriak -
Tvorba charakteru v programu 3ds Max s důrazem na pojednání jeho povrchu
Matej Oravec -
Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
Jan Pařízek -
Tvorba srsti a vlasů v 3ds Max
Andrej Borges -
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Jakub Bartišek