Günter de Bruyn – „Buridans Esel“ – Bc. Ivana Koutníková
Bc. Ivana Koutníková
Diplomová práce
Günter de Bruyn – „Buridans Esel“
Günter de Bruyn – „Buridan's Ass"
Abstract:
This diploma thesis deals with the novel Buridan’s Ass by Günter de Bruyn – writer from East Germany. The first part of the thesis includes the modern history of Germany and the literature of the GDR (German Democratic Republic). The second part is dedicated to the life and work of Günter de Bruyn. The last part of the thesis is focused on the main characters of the novel Buridan’s Ass, their developement …víceAbstract:
Tato diplomová práce se věnuje románu Buridanův osel, který napsal východoněmecký spisovatel Günter de Bruyn. V první části práce se zabývám novodobou historií Německa a literaturou NDR (Německá demokratická republika). Druhá část je zaměřena na spisovatele Güntera de Bruyna a jeho dílo. V poslední části jsou charakterizovány hlavní postavy románu, je sledován jejich vývoj a životní rozhodnutí, navíc …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ka1sz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Kovář, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proces přípravy dospívajících dětí z dětského domova na sociální vztahy ve společnosti
Aneta Havlíčková -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Mechanismus udržení řádu ve společnosti ve vztahu k jednotlivci v kontextu románu 451 stupňů Fahrenheita
Lukáš Nosek -
Zákaznická podpora ve vztahu k zajištění logistických procesů ve společnosti UPS
Lubomír Holík -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Změny ve složení vozového parku společnosti ve vztahu k cílům EU "green deal"
Eliška Tobiášová -
Pracovněprávní vztahy ve společnosti AGROTEC a.s. se zaměřením na studenty
Alžběta Filová