František Nagy

Master's thesis

Využitie technológie Flash v e-commerce aplikáciách

Využitie technológie Flash v e-commerce aplikáciách
Abstract:
Zintenzívnění konkurence mezi obchodníky vede ke stále více obtížnějšímu získávání konkurenční výhody. Podniky a firmy se proto snaží tuto výhodu získat za pomoci e-commerce řešení, která by měla sloužit jednak k prezentaci firmy, dále ke komunikaci se zákazníky, ke snižování transakčních nákladů a v neposlední řadě by měla také ulehčit prodej produktů a služeb. Zvyšující se počet firem využívající …more
Abstract:
The growing intensity of competition between traders leads to harder acquisition of competitive advantage. Businesses and companies are therefore trying to get this benefit from e-commerce solutions, enabling them to serve as a presentation tool as well as a communication tool with the customers; reduce the transaction costs and facilitate the marketing of products and services. The increasing amount …more
Abstract:
Zintenzívnenie konkurencie medzi obchodníkmi vedie k čoraz obtiažnejšiemu získavaniu konkurenčnej výhody. Podniky a firmy sa preto snažia túto výhodu získať riešeniami e-commerce, ktoré im majú slúžiť ako na prezentáciu, tak aj na komunikáciu so zákazníkmi, znižovať transakčné náklady a uľahčiť predaj produktov a služieb. Nárast počtu firiem využívajúcich tieto riešenia núti firmy urobiť ich čo najpríťažlivejšími …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2010
  • Supervisor: Zuzana Šedivá
  • Reader: Alena Buchalcevová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23143

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika