Návrh atributů nového či inovovaného produktu pomocí Kano modelu – Bc. Natália Kubicová
Bc. Natália Kubicová
Diplomová práce
Návrh atributů nového či inovovaného produktu pomocí Kano modelu
Attribute design of a new or innovated product using the Kano model
Abstract:
The goal of the thesis "Attribute design of a new or innovated product using the Kano model" is the analysis of current and newly-proposed attributes of service for selected real estate agency. The thesis focuses on the specific target group of university students in Brno and examines their preferences in the area of housing and use of real estate services. The theoretical part of the thesis is devoted …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Návrh atribútov nového či inovovaného produktu pomocou Kano modelu“ je analýza súčasných a novo-navrhovaných atribútov služby pre vybranú realitnú kanceláriu. Práca sa zameriava na špecifickú cieľovú skupinu vysokoškolských študentov v Brne a skúma ich preferencie v oblasti bývania a využívania realitných služieb. Teoretická časť práce sa venuje inováciám, vývoju nového …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/le4z2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Švecová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba podnikatelského plánu na příkladu realitní kanceláře
Peter Kollár -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Vnímání kvality života při dodržování nízkosacharidového stravování perspektivou Kano modelu v kontextu Self-managementu
Kateřina Křístková -
Atributy kvality vysokoškolského vzdělávání perspektivou Kano modelu
Zdeněk Vyhnis -
Spokojenost zákazníků výrobní organizace. Kano model.
Petr Coufal