Návrh atributů nového či inovovaného produktu pomocí Kano modelu – Bc. Natália Kubicová
Bc. Natália Kubicová
Master's thesis
Návrh atributů nového či inovovaného produktu pomocí Kano modelu
Attribute design of a new or innovated product using the Kano model
Abstract:
The goal of the thesis "Attribute design of a new or innovated product using the Kano model" is the analysis of current and newly-proposed attributes of service for selected real estate agency. The thesis focuses on the specific target group of university students in Brno and examines their preferences in the area of housing and use of real estate services. The theoretical part of the thesis is devoted …moreAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Návrh atribútov nového či inovovaného produktu pomocou Kano modelu“ je analýza súčasných a novo-navrhovaných atribútov služby pre vybranú realitnú kanceláriu. Práca sa zameriava na špecifickú cieľovú skupinu vysokoškolských študentov v Brne a skúma ich preferencie v oblasti bývania a využívania realitných služieb. Teoretická časť práce sa venuje inováciám, vývoju nového …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/le4z2/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Švecová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBICOVÁ, Natália. \textit{Návrh atributů nového či inovovaného produktu pomocí Kano modelu}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/7txv4l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Tvorba podnikatelského plánu na příkladu realitní kanceláře
Peter Kollár -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Vnímání kvality života při dodržování nízkosacharidového stravování perspektivou Kano modelu v kontextu Self-managementu
Kateřina Křístková -
Atributy kvality vysokoškolského vzdělávání perspektivou Kano modelu
Zdeněk Vyhnis -
Spokojenost zákazníků výrobní organizace. Kano model.
Petr Coufal