Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu – Bc. Barbora Pituchová
Bc. Barbora Pituchová
Master's thesis
Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu
The Project of Creating a New Product for Increasing the Competitiveness of the Chosen Hotel
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu. V teoretické části byly shrnuty poznatky získané literární rešerší na téma cestovní ruch, hotelnictví, marketingový mix a také analytické metody, které byly posléze použity v analytické části. V praktické části proběhla analýza vybraného hotelu, jeho stávající situace a také analýza konkurence. Pro …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is creating new product for improvement of competitiveness of the chosen hotel. In the theoretical part there were summarized knowledge of the literary research on tourism, hotel industry, marketing mix and analytic methods used afterwards in the analytics part of the thesis. In practical part of the thesis the analysis of the chosen hotel, its current situation and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PITUCHOVÁ, Barbora. \textit{Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/7tyze7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pituchová, Barbora. Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Cestovní ruch v rámci EU
Kateřina Ronešová -
Japonská etika a její vliv na hotelnictví a cestovní ruch
Šárka Roubíčková -
Vliv snížené sazby DPH na cestovní ruch - případová studie
Pavlína Jezdinská -
Cestovní ruch v rámci EU
Karin Koublová -
Cestovní ruch v rámci EU
Filip Sedláček -
Medicínský cestovní ruch ve Fakultní nemocnici v Motole
Petra Korf Dickerson