Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu – Bc. Barbora Pituchová
Bc. Barbora Pituchová
Master's thesis
Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu
The Project of Creating a New Product for Increasing the Competitiveness of the Chosen Hotel
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu. V teoretické části byly shrnuty poznatky získané literární rešerší na téma cestovní ruch, hotelnictví, marketingový mix a také analytické metody, které byly posléze použity v analytické části. V praktické části proběhla analýza vybraného hotelu, jeho stávající situace a také analýza konkurence. Pro …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is creating new product for improvement of competitiveness of the chosen hotel. In the theoretical part there were summarized knowledge of the literary research on tourism, hotel industry, marketing mix and analytic methods used afterwards in the analytics part of the thesis. In practical part of the thesis the analysis of the chosen hotel, its current situation and its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PITUCHOVÁ, Barbora. \textit{Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/7tyze7/.
Jak správně citovat práci
Pituchová, Barbora. Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Cestovní ruch v rámci EU
Kateřina Ronešová -
Japonská etika a její vliv na hotelnictví a cestovní ruch
Šárka Roubíčková -
Vliv snížené sazby DPH na cestovní ruch - případová studie
Pavlína Jezdinská -
Cestovní ruch v rámci EU
Filip Sedláček -
Cestovní ruch v rámci EU
Karin Koublová -
Medicínský cestovní ruch ve Fakultní nemocnici v Motole
Petra Korf Dickerson