Změny v digitalizaci maloobchodu v důsledku 1. vlny korona krize – Lukáš Stehlík
Lukáš Stehlík
Diplomová práce
Změny v digitalizaci maloobchodu v důsledku 1. vlny korona krize
Changes in the digitalization of retail due to the first wave of the corona crisis
Anotace:
Maloobchod sám o sobě představuje velmi nestálé a proměnlivé prostředí citlivé na nejrůznější vnitřní i vnější faktory. V současné době se musí vypořádat se změnami obchodního modelu způsobenými probíhající digitální revolucí a navíc globálně rozšířenou epidemií nového typu korona viru SARS-CoV-2. V této práci jsme se proto zaměřili na hledání souvislostí mezi tzv. 1. vlnou korona krize, která vypukla …víceAbstract:
Retail itself is a very volatile and changing environment sensitive to various internal and external factors. At present, it has to deal with the changes in the business model caused by the ongoing digital revolution and, in addition, the globally widespread epidemic of a new type of corona virus SARS-CoV-2. In this work, we therefore focused on finding connections between the so-called first wave …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82423
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedoucí: Jiří Dvořák
- Oponent: Mojmír Sabolovič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82423
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie koronaviru na vinohradnictví a vinařství v oblasti Jižní Moravy
Nela Talichová -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Portfolio Optimization for Retail Investor from China
Youzhen Wu -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Retail development 4.0
Xilong Tan -
Crisis to grow in retail
Renata Bairamova