Měření spokojenosti zákazníků hypermarketu – Daniela Kolářová
Daniela Kolářová
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků hypermarketu
Customer Satisfaction Measurement with the Hypermarket
Anotace:
Tématem diplomové práce bylo měření spokojenosti zákazníků hypermarketu. Jednalo se konkrétně o hypermarket Globus Ostrava. Hlavním cílem diplomové práce bylo zjištění spokojenosti zákazníků s hypermarketem Globus Ostrava, jednak s vlastnostmi poskytovaného zboží a také s vlastnostmi a nabízenými službami hypermarketu obecně. Dílčím cílem bylo zjistit hlavní důvody k nákupu v preferovaných maloobchodních …víceAbstract:
The Diploma thesis’s theme characterizes the measurement of costumers’ satisfaction in the Globus Ostrava hypermarket. The main diploma thesis’s aim was to find out the costumers’ satisfaction with Globus Ostrava hypermarket, in particular with offered products and services features. The partial objective was to determine the main reasons of a purchase in preferred retail units and to find out the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/101950
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Ondřej Musil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Měření spokojenosti zákazníků obchodního řetězce
Oto Petr