Postavení mužů a žen v reklamě na pivo – Klára HANÁKOVÁ
Klára HANÁKOVÁ
Bakalářská práce
Postavení mužů a žen v reklamě na pivo
Role of men and women in beer commercial
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou televizních reklamních spotů na pivo s důrazem na porovnání role mužů a žen v těchto reklamách. V teoretické části se věnuje základním principům reklamy, mechanismům regulace reklamy a rovněž nabízí základní orientaci ve specifické problematice marketingu v pivovarnickém odvětví Analytická část nabízí porovnání konkrétních spotů z nejrůznějších geografických lokalit …víceAbstract:
This bachelor work covers analysis of television advertising spots with emphasis on com-paring roles of men and women in these advertisements. In theoretical part it presents basic principles of advertising, mechanisms of advertising regulation and also a brief orientation in specific problematic of breweries marketing. Analytical part offers a comparing of specific spots from various geographical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
11434
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANÁKOVÁ, Klára. Postavení mužů a žen v reklamě na pivo. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sexismus v českých a ruských reklamách
Victoria Gimranova -
Ženy a sexismus v české reklamě
Nikola Vilímková -
Sexismus v reklamě a stereotypní zobrazování žen v reklamních sděleních
Anna Volkova -
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z
Lucie Krikelová -
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková -
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Denisa Veselá -
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Marie Martinů -
Genderové prvky a sexismus v reklamě
Lenka Komínková