Marketingový mix vybraného podniku – Mariana Hurtová
Mariana Hurtová
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix of a selected company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybraném podniku - jedná se o fiktivní společnost XY, a. s. Práce bude rozdělena do dvou částí. První část se věnuje definici základních pojmů jako je marketing, marketingový mix, produkt, cena, distribuce a komunikace. Druhá část bude zaměřena na popis společnosti XY, a.s. a na analýzu marketingového mixu uvnitř podniku. Cílem práce je analyzovat …viacAbstract:
This bachelor thesis works with the analysis of the marketing mix in a selected company - a fictitious company XY, a. s. The work will be divided into two parts. The first part is devoted to the definition of basic terms such as marketing, marketing mix, product, price, distribution and communication. The second part will focus on the description of the company XY, a.s. and to analyze the marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hurtová, Mariana. Marketingový mix vybraného podniku. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová