Bc. Petra Widenková

Bachelor's thesis

Optimalizace prvků marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku

Optimising the marketing mix elements of the custom furniture production department
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit jednotlivé složky marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku společnosti VOP GROUP, s.r.o. a vypracovat návrh na jejich zlepšení. Práce vychází z teoretických poznatků z oblasti marketingu, marketingu služeb a marketingových nástrojů. Praktická část prezentuje společnost a zejména zkoumaný provoz zakázkové výroby nábytku. Data získaná prostřednictvím primárního …more
Abstract:
The aim of the bachelor’s thesis is to evaluate the individual elements of the marketing mix of the custom furniture production department of VOP GROUP, s.r.o. and to develop a proposal for their improvement. The thesis is based on theoretical knowledge in the field of marketing, services marketing and marketing tools. The practical part presents the company, in particular, the custom furniture production …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Reader: Ing. Roman Misiorz, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management