Bc. Petra Widenková

Bachelor's thesis

Optimalizace prvků marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku

Optimising the marketing mix elements of the custom furniture production department
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit jednotlivé složky marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku společnosti VOP GROUP, s.r.o. a vypracovat návrh na jejich zlepšení. Práce vychází z teoretických poznatků z oblasti marketingu, marketingu služeb a marketingových nástrojů. Praktická část prezentuje společnost a zejména zkoumaný provoz zakázkové výroby nábytku. Data získaná prostřednictvím primárního …viac
Abstract:
The aim of the bachelor’s thesis is to evaluate the individual elements of the marketing mix of the custom furniture production department of VOP GROUP, s.r.o. and to develop a proposal for their improvement. The thesis is based on theoretical knowledge in the field of marketing, services marketing and marketing tools. The practical part presents the company, in particular, the custom furniture production …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/k1jo1/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedúci: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Roman Misiorz, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management