Optimalizace prvků marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku – Bc. Petra Widenková
Bc. Petra Widenková
Bakalářská práce
Optimalizace prvků marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku
Optimising the marketing mix elements of the custom furniture production department
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit jednotlivé složky marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku společnosti VOP GROUP, s.r.o. a vypracovat návrh na jejich zlepšení. Práce vychází z teoretických poznatků z oblasti marketingu, marketingu služeb a marketingových nástrojů. Praktická část prezentuje společnost a zejména zkoumaný provoz zakázkové výroby nábytku. Data získaná prostřednictvím primárního …víceAbstract:
The aim of the bachelor’s thesis is to evaluate the individual elements of the marketing mix of the custom furniture production department of VOP GROUP, s.r.o. and to develop a proposal for their improvement. The thesis is based on theoretical knowledge in the field of marketing, services marketing and marketing tools. The practical part presents the company, in particular, the custom furniture production …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/k1jo1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Roman Misiorz, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WIDENKOVÁ, Petra. \textit{Optimalizace prvků marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/7uzj5t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
Marketing research of service quality of a sport club
Michaela Vorlová