Tomáš Baťa - průkopník české reklamy – Bc. Denisa Witychová
Bc. Denisa Witychová
Bakalářská práce
Tomáš Baťa - průkopník české reklamy
Tomáš Baťa - pathfinder czech promotion
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je posouzení reklamní a obchodní politiky firmy Baťa. Zjistit co přežilo až do dnešních dnů a co může být příkladem pro současné podnikání. Teoretická část bakalářské práce obsahuje stručný životopis T. Bati, popisuje vznik a chod společnosti a převážně je zaměřena na druhy a metody jeho reklamy. Praktická část se skládá ze dvou výzkumů a vyhodnocení na témata: „Povědomí …víceAbstract:
The objective of this bachelor's thesis is the assessment of advertising and business policy of Bata company. The goal is also to find out what has survived until present days and what can serve as an example for our current entrepreneurship activities. In its theoretical part the bachelor's thesis includes a brief biography of Tomáš Bata. It describes the origin and operations of the company as well …víceKlíčová slova
Veřejná obchodní společnost Baťa akciová společnost Baťa hospodářská krize letecká reklama tisk propagace výzkum o povědomí výzkum popularity obuvi. Public business company Bata joint-stock company Bata economic crisis fly-by promotion print propagation research about consciousness research popularity boots.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iqbdg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Business Intelligence Tools for Process Optimization in a Public Electricity Company
Kishan Jagadeesh -
Mystery Shopping ve společnosti Baťa
Klára Havelková -
Strategická analýza společnosti BAŤA, akciová společnost
Karolína Bouzková -
Finanční analýza firmy BAŤA, akciová společnost
Petr Kubíček -
Posouzení vývoje finančních ukazatelů společnosti BAŤA, akciová společnost v letech 2002-2006 za účelem zlepšení finanční situace společnosti
Alena ŠLANCAROVÁ -
Increasing Company's Financial Performance by Budgeting and Cost Management in The Selected Company
Thi Hong Nhung Nguyen -
Analýza time managementu vedoucích prodejen společnosti Baťa, a.s.
Dagmar Vaculíková -
Mystery Shopping ve společnosti Baťa
Klára Havelková