Bc. Denisa Witychová
Bachelor's thesis
Tomáš Baťa - průkopník české reklamy
Tomáš Baťa - pathfinder czech promotion
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je posouzení reklamní a obchodní politiky firmy Baťa. Zjistit co přežilo až do dnešních dnů a co může být příkladem pro současné podnikání. Teoretická část bakalářské práce obsahuje stručný životopis T. Bati, popisuje vznik a chod společnosti a převážně je zaměřena na druhy a metody jeho reklamy. Praktická část se skládá ze dvou výzkumů a vyhodnocení na témata: „Povědomí …moreAbstract:
The objective of this bachelor's thesis is the assessment of advertising and business policy of Bata company. The goal is also to find out what has survived until present days and what can serve as an example for our current entrepreneurship activities. In its theoretical part the bachelor's thesis includes a brief biography of Tomáš Bata. It describes the origin and operations of the company as well …moreKeywords
Veřejná obchodní společnost Baťa akciová společnost Baťa hospodářská krize letecká reklama tisk propagace výzkum o povědomí výzkum popularity obuvi. Public business company Bata joint-stock company Bata economic crisis fly-by promotion print propagation research about consciousness research popularity boots.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/iqbdg/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2009
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Klička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Business Intelligence Tools for Process Optimization in a Public Electricity Company
Kishan Jagadeesh -
Mystery Shopping ve společnosti Baťa
Klára Havelková -
Strategická analýza společnosti BAŤA, akciová společnost
Karolína Bouzková -
Finanční analýza firmy BAŤA, akciová společnost
Petr Kubíček -
Posouzení vývoje finančních ukazatelů společnosti BAŤA, akciová společnost v letech 2002-2006 za účelem zlepšení finanční situace společnosti
Alena ŠLANCAROVÁ -
Increasing Company's Financial Performance by Budgeting and Cost Management in The Selected Company
Thi Hong Nhung Nguyen -
Analýza time managementu vedoucích prodejen společnosti Baťa, a.s.
Dagmar Vaculíková -
Mystery Shopping ve společnosti Baťa
Klára Havelková