Investigation into Impacts of Promotion Mix - Case Study of Crown Worldwide – Lidija Stojmirovic, dipl. ek.
Lidija Stojmirovic, dipl. ek.
Diplomová práce
Investigation into Impacts of Promotion Mix - Case Study of Crown Worldwide
Abstract:
Nowadays, the difference between competitive companies are expanding due to the improving effect of different marketing mixes. Recent studies illustrate that employing an effective promotion mix in the company’s’ marketing strategy provides a significant advantage against its competitors.Therefore, in this thesis, promotion mix is presented with its elements in detailed. Furthermore, the impact of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STOJMIROVIC, Lidija. \textit{Investigation into Impacts of Promotion Mix - Case Study of Crown Worldwide}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/7vbgwo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
A Comparsion of the Impact of Experiental Intervention on Subjective Perceptions of Health between University Students in the Czech Republic and the United States of America
Jana Stará -
EU Democracy Promotion in Azerbaijan. A Normative Assessment of the Impact of the Eastern Partnership Initiative
Nicola Matzigkeit -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu
Název
Vložil
Vloženo
Práva