Ing. Beata Lišková

Bachelor's thesis

Využití marketingu pro zvýšení obratu firmy Eurofire, s. r. o.

Using marketing to increase the turnover of company EuroFire
Abstract:
Práce je zaměřena na posouzení aktuální marketingové situace firmy EuroFire spol. s r.o. a návrh doporučení v oblasti marketingových nástrojů, která povedou ke zvýšení obratu firmy. Práce se nejprve v teoretické části zabývá popisem základních teoretických marketingových východisek, včetně charakteristiky marketingového i komunikačního mixu a teorií marketingového řízení. Na základě tohoto teoretického …more
Abstract:
Thesis focuses on evaluating current marketing status of company EuroFire and suggests recommendation in the field of marketing tools that will lead to increase the turnover of company. The first theoretical part deals with a description of charakteristics of marketing and communication mix and theories of marketing management. The practical part describes performed marketing situational analysis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. David Číž

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms