Analýza nákupního centra Chodov (vybrané problémy) – Romana Matyáštíková
Romana Matyáštíková
Bachelor's thesis
Analýza nákupního centra Chodov (vybrané problémy)
Analysis of shopping centre Chodov (chosen problems)
Anotácia:
Práce se zabývá vnějším a vnitřním designem OC Chodov a jeho prodejních jednotek, dispozičním řešením prodejních jednotek, skladbou sortimentu, nabízenými službami a možnostmi občerstvení. V následující části je na OC Chodov nahlíženo očima matky, dále jsou zde představeny doprovodné akce a výstavy a na závěr bylo provedeno dotazníkové šetření mezi zákazníky.Abstract:
This thesis deals with exterior and interior design of shopping centre Chodov and his sales units, store layout, assortment, offered services and possibilities of refreshment. The next part is dedicated to mothers and their view of shopping centre. Then you can find there a brief presentation of organised exhibitions and finally I made a survey among customers.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7779
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7779
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Přestavba OC Chodov a dopad na nákupní atmosféru
Jana Konášová -
Návrh vsakovacích systémů dešťových vod obchodního centra Chodov
Václav Švec -
Stravovací střediska ve velkém nákupním centru
Iva Burget -
Gastronomické služby v nákupních centrech
Šárka Váchová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar