Měření spokojenosti zákazníků se službami knihovny – Monika Šafaříková
Monika Šafaříková
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků se službami knihovny
Customer Satisfaction Measurement with Library Services
Anotace:
Pro svou bakalářskou práci jsem si zvolila téma Měření spokojenosti zákazníků se službami knihovny. Teoretická část se zabývala charakteristikou knihovny a jejích služeb, obecným definováním marketingu služeb, marketingovým mixem a vysvětlením analýzy spokojenosti včetně metod jejího měření. Praktická část popisuje samotný průběh marketingového výzkumu a rozbor získaných primárních dat. Cílem této …víceAbstract:
For my bachelor's thesis I have chosen topic Customer Satisfaction Measurement with Library Services. Theoretical part deals with characteristic of the library, the services it provides and also generally defines marketing services, marketing mix and explains the satisfaction analysis including methods used for its measuring. Practical part describes the very process of marketing research and analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85478
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Tereza Navrátilová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Implementace služby My Open Library v Irsku a její vnímání z pohledu uživatelů knihovny v Deansgrange
Olga Senčaková -
Verification of Name Service Cache Daemon with DIVINE Model Checker
Milan Lenčo