Vliv m-turismu na spotřební chování v cestovním ruchu – Denisa Růžičková
Denisa Růžičková
Bakalářská práce
Vliv m-turismu na spotřební chování v cestovním ruchu
The impact of m-tourism on consumer behaviour in tourism
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vliv m-turismu na spotřební chování v cestovním ruchu. Cílem práce je analyzovat současný stav m-turismu a jeho vliv na spotřební chování u účastníků cestovního ruchu pomocí analýzy statistických dat, komparace dat v rámci různých zemí, metody CAWI při online dotazníkovém šetření a rešerše literatury. První kapitola představuje tematiku spotřebního chování, druhá kapitola …víceAbstract:
The thesis focuses on the impact of m-tourism on a consumer behaviour in tourism. The main aim is to analyse current situation of the m-tourism and the impact on consumer behaviour in tourism industry. Used methods are analysis of statistics, comparison of data in different countries, CAWI during online questionnaire survey and literary research. First chapter represents the topic of consumer behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79396
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Antonín Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79396
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
Vliv rozvoje internetu na spotřební chování účastníků cestovního ruchu
Tomáš Svoboda -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná -
Problematika internetu věcí (Internet of things) v trestné činnosti
Štěpán Rak -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su