Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s. – Bc. Kristýna Anft
Bc. Kristýna Anft
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Customer Satisfaction Analysis at the Internet Mall, Join-Stock Company
Abstract:
Spokojenost zákazníků je pro dosažení co největšího úspěchu společnosti její nepostradatelnou součástí. Tato bakalářská práce je zaměřena na analyzování dat získaných zpětnou vazbou zákazníků firmy Internet Mall, a.s. Cílem práce je vytvoření návrhů směřujících ke zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti na základě analýzy této zpětné vazby. Práce je rozdělena do tří částí: teoretickou, analytickou …moreAbstract:
Customer satisfaction is an indispensable part of a company to achieve its maximum success. This bachelor’s thesis is focused on analyzing data obtained by feedback of Internet Mall customers. The aim of the thesis is to create proposals aimed at improving customer satisfaction of the company based on the analysis of this feedback. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/e39b8/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data
Max Ralph Carle -
Technological Impact on Marketing Management
Ayub Mohammed -
Internet Marketing
Martina Polková -
Utilization of Blockchain Technologies in Marketing
Taher Mohammed Sarh Al-Ahwal