Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s. – Bc. Kristýna Anft
Bc. Kristýna Anft
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Customer Satisfaction Analysis at the Internet Mall, Join-Stock Company
Anotace:
Spokojenost zákazníků je pro dosažení co největšího úspěchu společnosti její nepostradatelnou součástí. Tato bakalářská práce je zaměřena na analyzování dat získaných zpětnou vazbou zákazníků firmy Internet Mall, a.s. Cílem práce je vytvoření návrhů směřujících ke zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti na základě analýzy této zpětné vazby. Práce je rozdělena do tří částí: teoretickou, analytickou …víceAbstract:
Customer satisfaction is an indispensable part of a company to achieve its maximum success. This bachelor’s thesis is focused on analyzing data obtained by feedback of Internet Mall customers. The aim of the thesis is to create proposals aimed at improving customer satisfaction of the company based on the analysis of this feedback. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/e39b8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANFT, Kristýna. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/7vuhfz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data
Max Ralph Carle -
Technological Impact on Marketing Management
Ayub Mohammed -
Internet Marketing
Martina Polková -
Utilization of Blockchain Technologies in Marketing
Taher Mohammed Sarh Al-Ahwal