Influence of emotions while selecting the brand / Vliv emocí na zákazníka při volbě značky – Anton Lendiel
Anton Lendiel
Bakalářská práce
Influence of emotions while selecting the brand / Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
Influence of emotions while selecting the brand
Anotace:
The bachelor’s thesis is focused on understanding the emotional processes behind the brand choosing. The main target of the thesis is to find out how do customer emotions influence their choice while selecting the brand and why do people tend to select the brands with their emotions instead of cold-head facts. It is described and analysed in theoretical part the emotional marketing and definition of …víceAbstract:
The bachelor’s thesis is focused on understanding the emotional processes behind the brand choosing. The main target of the thesis is to find out how do customer emotions influence their choice while selecting the brand and why do people tend to select the brands with their emotions instead of cold-head facts. It is described and analysed in theoretical part the emotional marketing and definition of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
- Oponent: Leopold Tanner, MSc MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova