Anton Lendiel

Bachelor's thesis

Influence of emotions while selecting the brand / Vliv emocí na zákazníka při volbě značky

Influence of emotions while selecting the brand
Anotácia:
The bachelor’s thesis is focused on understanding the emotional processes behind the brand choosing. The main target of the thesis is to find out how do customer emotions influence their choice while selecting the brand and why do people tend to select the brands with their emotions instead of cold-head facts. It is described and analysed in theoretical part the emotional marketing and definition of …viac
Abstract:
The bachelor’s thesis is focused on understanding the emotional processes behind the brand choosing. The main target of the thesis is to find out how do customer emotions influence their choice while selecting the brand and why do people tend to select the brands with their emotions instead of cold-head facts. It is described and analysed in theoretical part the emotional marketing and definition of …viac
 

Kľúčové slová

marketing branding emotions
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Ondřej Benda
  • Oponent: Leopold Tanner, MSc MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

NEWTON University

Bachelor programme:
Economics and Management

Práce na příbuzné téma