Analysis of e-business start-up project in Russian food import – Ekaterina Khorkina
Ekaterina Khorkina
Bakalářská práce
Analysis of e-business start-up project in Russian food import
Analýza e-business start-up projektu v importu potravin z Ruska
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením zcela nové internetové stránky, která se stane internetovým obchodem na základě prodeje ruského tradičního jídla, jako jsou červený nebo černý kaviár, nakládané rajčata nebo houby, sled' a další různé výrobky, v České Republice. Tato práce obsahuje komplex různých nástrojů, jako jsou podnikatelský plán, marketingový plán a strategické nástroje (SWOT, PEST a marketingového …víceAbstract:
The bachelor thesis is connected with a creating of a totally new website which will become an Internet shop based on selling Russian traditional food, such as red or black caviar, marinated tomatoes, mushrooms, herring and another miscellaneous products in the Czech Republic. This work contains a complex of different tools like business plan, marketing plan and strategic techniques (SWOT, PEST and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová
Název
Vložil
Vloženo
Práva