Bc. Lenka Sanická

Master's thesis

Komunikační potenciál tisku, rozhlasu, televize a online médií

Communication potential of the press, radio, television and online media
Abstract:
Teoretická část práce charakterizuje masová média a mediální trh. Obsahuje rovněž popis plánování mediální komunikační kampaně a detailní analýzu tisku, rozhlasu, televize a online médií včetně zhodnocení aktuálního postavení jednotlivých médií na mediálním trhu i odhad jejich blízké budoucnosti. Praktická část práce detailně analyzuje kampaň společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., popisuje její …more
Abstract:
The theoretical part describes the mass media and the media market. It also contains a description of planning of a media communication campaign and detailed analysis of print, radio, television and online media, including the current status of each media in the media market and a prediction about their near future. The practical part of this thesis analyses in detail the campaign of the company T …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication