Komunikační potenciál tisku, rozhlasu, televize a online médií – Bc. Lenka Sanická
Bc. Lenka Sanická
Master's thesis
Komunikační potenciál tisku, rozhlasu, televize a online médií
Communication potential of the press, radio, television and online media
Anotácia:
Teoretická část práce charakterizuje masová média a mediální trh. Obsahuje rovněž popis plánování mediální komunikační kampaně a detailní analýzu tisku, rozhlasu, televize a online médií včetně zhodnocení aktuálního postavení jednotlivých médií na mediálním trhu i odhad jejich blízké budoucnosti. Praktická část práce detailně analyzuje kampaň společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., popisuje její …viacAbstract:
The theoretical part describes the mass media and the media market. It also contains a description of planning of a media communication campaign and detailed analysis of print, radio, television and online media, including the current status of each media in the media market and a prediction about their near future. The practical part of this thesis analyses in detail the campaign of the company T …viacKľúčové slová
Internet kinoreklama masová média média mediální komunikační kampaň mediální produkt mediální trh mobilní marketing rozhlas televize tisková média venkovní reklama videoreklama Cinema Advertising Mass Media Media Communication Campaign Media Market Mobile Marketing Media Product Outdoor Advertising Print Media Radio Television Video Advertising
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d0mmg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Social media campaign
Ivan Komlenović -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
Plánování komunikační kampaně s ohledem na současné mediální trendy.
Barbora Švalbová -
Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89
Mária Andršová -
Komunikační kampaň zaměřená na zero waste
Klára Solanská -
Komunikační kampaň Centra Zdravé Já se zaměřením na Zero Waste
Lucie Jurčová -
Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů
Barbora Mikolášová