Bc. Lenka Sanická

Master's thesis

Komunikační potenciál tisku, rozhlasu, televize a online médií

Communication potential of the press, radio, television and online media
Anotácia:
Teoretická část práce charakterizuje masová média a mediální trh. Obsahuje rovněž popis plánování mediální komunikační kampaně a detailní analýzu tisku, rozhlasu, televize a online médií včetně zhodnocení aktuálního postavení jednotlivých médií na mediálním trhu i odhad jejich blízké budoucnosti. Praktická část práce detailně analyzuje kampaň společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., popisuje její …viac
Abstract:
The theoretical part describes the mass media and the media market. It also contains a description of planning of a media communication campaign and detailed analysis of print, radio, television and online media, including the current status of each media in the media market and a prediction about their near future. The practical part of this thesis analyses in detail the campaign of the company T …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication