Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti – Martin Král
Martin Král
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti
Customer Satisfaction Marketing Research with Products of the Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníku dané společnosti. Na základě osobního a elektronického dotazování byla zjištěna spokojenost zákazníku. Pomocí tohoto dotazníku bylo doporučeno, jak dále pokračovat v tomto trendu, nebo jak spokojenost zákazníku ještě vylepšit. Bakalářská práce je členěna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola popisuje teorii marketingového …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing research customer satisfaction the company. On the basis of personal and electronic interrogation was found customer satisfaction. Use of this questionnaire was recommended to continue this trend, or as customer satisfaction improved. The bachelor thesis is divided into four main chapters. The first chapter describes the theory of marketing research and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/108346
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Iveta Jančálková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁL, Martin. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/7wqw4t/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel