Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti – Martin Král
Martin Král
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti
Customer Satisfaction Marketing Research with Products of the Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníku dané společnosti. Na základě osobního a elektronického dotazování byla zjištěna spokojenost zákazníku. Pomocí tohoto dotazníku bylo doporučeno, jak dále pokračovat v tomto trendu, nebo jak spokojenost zákazníku ještě vylepšit. Bakalářská práce je členěna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola popisuje teorii marketingového …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing research customer satisfaction the company. On the basis of personal and electronic interrogation was found customer satisfaction. Use of this questionnaire was recommended to continue this trend, or as customer satisfaction improved. The bachelor thesis is divided into four main chapters. The first chapter describes the theory of marketing research and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/108346
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: Simona Matušková
- Reader: Iveta Jančálková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁL, Martin. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2015. Available from: https://theses.cz/id/7wqw4t/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBachelor programme / field:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel