Bc. Erika Nagyová

Master's thesis

Environmentálne aspekty a ich možnosti pragmatického využitia v oblasti fashion marketingu

Pragmatic use of environmental Aspects in the Field of fashion Marketing
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je definovať úlohu environmentálnych aspektov v rámci fashion marketingu a následne sa odraziť od teoretických poznatkov, čerpať z nich v praktickej časti práce a ponúknuť konkrétne riešenia pre značku WeWood. Teoretická časť práce sa zameriava na obecnú chrakteristiku oblasti fashion marketingu, environmentálneho marketingu a ich špecifických prvkov. Praktická časť na ňu naväzuje …more
Abstract:
The aim of the Master's thesis is to define the role of environmental aspects in fashion marketing and use acquired theoretical knowledge in the practical part to offer solutions for the WeWood brand . The theoretical part focuses on general characteristics of fashion marketing area, environmental marketing and its specific features. The practical part provides a detailed characteristic of WeWood brand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Milan Banyar, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Nagyová, Erika. Environmentálne aspekty a ich možnosti pragmatického využitia v oblasti fashion marketingu. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Theses on a related topic