Informační technologie pro rozvoj kompetence k učení – Mgr. Tomáš JAVORČÍK
Mgr. Tomáš JAVORČÍK
Doctoral thesis
Informační technologie pro rozvoj kompetence k učení
Information technology for the development of learning competence
Abstract:
Disertační práce se zabývá problematikou osobního vzdělávacího prostředí ? Personal Learning Environment (PLE). Smyslem tohoto prostředí je rozvoj klíčové kompetence k učení. Vytvořená metodika výuky je založena na čtyřfázovém modelu E-U-R-A (Plánování a evokace; Kontakt se zdroji; Reflexe; Agregování znalostí), který vychází z modelu E-U-R. Pro reálnou výuku na 2. stupni základních škol slouží webová …moreAbstract:
The thesis deals with a Personal Learning Environment (PLE) which helps to develop a key learning competence. Created methodology of instruction is based on the four-step model: Planning and evocation, Contact with sources, Reflection, Aggregation of knowledge (abbr. E-U-R-A in Czech) which is based on the three-step E-U-R model. A web application built on the PLE principles has been developed for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2017
- Supervisor: doc. RNDr. Jana Kapounová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JAVORČÍK, Tomáš. Informační technologie pro rozvoj kompetence k učení. Ostrava, 2017. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyDoctoral programme / field:
Specialization - Pedagogy / Information and Communication Technologies in Education
Theses on a related topic
-
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová -
Rozvoj klíčové kompetence k řešení problémů ve výuce zeměpisu
Daniela BOUDOVÁ -
Kompetence k učení a jejich rozvoj
Jana Šidlíková -
Klíčové kompetence k učení a motivace žáků střední odborné školy k dalšímu vzdělávání v oboru (ze zkušeností na Střední škole polytechnické, Olomouc)
Pavel PRUCEK -
Žákovská kompetence k řešení problémů
Kristýna SLADKÁ -
Mobilní technologie ve studiu vysokoškolských studentů
Jakub Kychler -
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková