Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders? – Gian Mario Battaglia
Gian Mario Battaglia
Diplomová práce
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Anotace:
This research aims at drawing an extensive literature review of Place Branding, focusing on the relationship between Place Identity and Place Branding, which results in participatory place branding. Then, applying previous studies about Place Brand Personality this study measures the perception that internal and external stakeholders have of Sardinia. A scale developed by Kim et. Al (2013) has been …víceAbstract:
This research aims at drawing an extensive literature review of Place Branding, focusing on the relationship between Place Identity and Place Branding, which results in participatory place branding. Then, applying previous studies about Place Brand Personality this study measures the perception that internal and external stakeholders have of Sardinia. A scale developed by Kim et. Al (2013) has been …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87979
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2022
- Vedoucí: Markéta Dianová
- Oponent: Jan Hanzlík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BATTAGLIA, Gian Mario. \textit{Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/7x8fzu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87979
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita place brandingu v internetovém prostoru krajů ČR
Petr Těšík -
Place branding jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji
Lenka ŠOLCOVÁ -
Branding města Velvary
Jana Zimmermannová